Monday 11 March 2019

An update after a while...


Hello guys! It's been a while since my last post kan?

Some of my followers and readers (ehem) did ask me to continue my blog, since I have multiple trips since Hokkaido trip. Guilin, Ho Chi Minh, Mui Ne, Da Lat, Bangkok, Khao Yai, Phu Tub Berk, Aceh, Beijing, Harbin, Belitung, and some other.

But seriously, I couldnt commit 100% to blog now sobssss

Sedihhhh actually, sebab, I suka menulis, dan tulisan ni sebenarnya memori yang dicoretkan. Tapi disebabkan kekangan masa, memang tak mampu nak handle tulis blog sekarang ni.

Nanti lah kalau rajin, I'll try to find some time to write, maybe lil story cukup kot kan. Hehe.

See you again guys!

4 comments:

  1. cepat update semua syita..yus tunggu ni..hahha

    ReplyDelete
  2. 3 tahun syita tak update pape blog ni..yus duk tunggu lah entri baru syita tau..
    Now, backpacktumittinggi is back..Hahaha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. by the way, nak minta izin share link the passport project kat blog yus ea..mane tahu ade yang nak guna khidmat korang. hehehe

    ReplyDelete